petek, marec 18, 2011

Izza imeni - RTS, 16.03.2011

Izza imeni
Maribor · 16. 3. 2011 · Pižmoht Franja

Na Koroški ulici 18 v Mariboru domuje nova galerija, ki pod vodstvom Lucije Smodiš umetnike spodbuja, da naslovijo galerijo, spremenijo njeno zunanjo podobo in ustvarjajo svobodno. Trenutno v galeriji gostuje razstava »Izza imeni«, na kateri se predstavlja 34 mariborskih

Velika želja večine mariborskih ustvarjalcev in umetnikov je, da bi Koroška ulica v Mariboru postala umetniški kare in stičišče umetnikov vseh generacij. To je tudi ideja razstave »Izza imeni«.

Mojca Lešnik, kuratorka in selektorka: »Nataša Berk je bila povabljena, ampak se ni hotela izpostavljati, ni videla izziva, zato je poklicala Mojco Lešnik, torej mene. Skupaj sva sestavili koncept ulice, kjer se lahko predstavi več ljudi hkrati, tudi individualno in skupinsko.«

Po besedah kuratorke in selektorke Mojce Lešnik gre za podobo prostorske uporabne instalacije, katere namen se je predstaviti kot umetniški objekt opazovanja, sodelovanja in povezovanja.

Mojca Lešnik, kuratorka in selektorka: »V galeriji smo postavili instalacijo, simulacijo ulice, ki zajema atelje, dve galeriji, kafiček, trafikico.«

Majhna trgovina za suvenirje in izdelke, ki nastajajo skozi umetniška dela so tudi cenovno dostopnejša. Sicer pa bo razstava »Izza imeni« na Koroški ulici 18 na ogled še do 23. marca.

Ni komentarjev: