DRAGONFLY STORY
ICARUS DOWN
ponedeljek, januar 29, 2007
četrtek, januar 25, 2007
Ugasnimo luči, da nas uzre politika
Prvega februarja ugasnimo vse luči med 19.55 in 20.00 uro
Prvi del velike akcije proti klimatskim spremembam, ki jih ustvarjamo
ljudje, se bo zgodil na dan 1. februarja 2007. Skupina okolju prijaznih
aktivistov L'Alliance pour la Planete (www.lalliance.fr) poziva ljudi, da
osvobodimo planet Zemljo vsaj za pet minut - naj Zemlja počiva!
V ta namen prosijo vse ljudi na Zemlji, da 1. februarja med 19.55 in 20.00
pogasnemo vse luči.
To ni namenjeno samo varčevanju energije, s tem namreč v svet dajemo
sporočilo, ki bo privabilo politike in voditelje. Čas je zanje, da napravijo
akcijo in se pričnejo izogibati preveliki potrošnji energije.
V času teh 5 minut bomo pomagali planetu k počitku - 5 minut ni veliko in nas ne bo nič
stalo. Pomembno pa je, da dajemo to izjavo pred javnimi volitvami.
Na dan 1. februarja bo v Parizu objavljen nov dokument ameriških
strokovnjakov za klimo. Pri tem lahko pokažemo na nujnost svetovne
klimatološke situacije. Če se vsakdo udeleži te akcije, bo imela učinek na
medije, politiko, kar je pomembno tudi pred belgijskimi volitvami.
Borut Osonkar
Prvi del velike akcije proti klimatskim spremembam, ki jih ustvarjamo
ljudje, se bo zgodil na dan 1. februarja 2007. Skupina okolju prijaznih
aktivistov L'Alliance pour la Planete (www.lalliance.fr) poziva ljudi, da
osvobodimo planet Zemljo vsaj za pet minut - naj Zemlja počiva!
V ta namen prosijo vse ljudi na Zemlji, da 1. februarja med 19.55 in 20.00
pogasnemo vse luči.
To ni namenjeno samo varčevanju energije, s tem namreč v svet dajemo
sporočilo, ki bo privabilo politike in voditelje. Čas je zanje, da napravijo
akcijo in se pričnejo izogibati preveliki potrošnji energije.
V času teh 5 minut bomo pomagali planetu k počitku - 5 minut ni veliko in nas ne bo nič
stalo. Pomembno pa je, da dajemo to izjavo pred javnimi volitvami.
Na dan 1. februarja bo v Parizu objavljen nov dokument ameriških
strokovnjakov za klimo. Pri tem lahko pokažemo na nujnost svetovne
klimatološke situacije. Če se vsakdo udeleži te akcije, bo imela učinek na
medije, politiko, kar je pomembno tudi pred belgijskimi volitvami.
Borut Osonkar
torek, januar 23, 2007
Reggae dance hall v Gustafu, 20.01.2007
Pekarniški blog smo doslej uporabljali kot neko vrsto online arhive, torej brez naših komentarjev ali poizkusov blogerskega pisateljevanja. Odslej naj bi bilo povsem drugače, saj smo se odločili, da bomo vključili tudi naše komentarje. In tako smo pred prvim tovrstnim izdelkom.
Minulo soboto se je zgodila najnovejša inačica Reggae dance hall eventa, že šesta po vrsti, odkar smo lani aprila videli in doživeli njegovo izjemno uspelo porajanje.
V dvorano je skozi ves večer vstopilo med 120 do 15o ljudi in večina je v Gustafu tudi ostala. V začetku je bila publika malce sramežljiva, ko pa so se dodobra podprli z alkoholom so migali vsi, tudi tisti ob šanku.
Dve mladi dami sta zbirali prostovoljne prispevke v obliki dreadloksov. Vsakdo s takšno frizuro je bil naprošen za eno kitko, toda uspeh je bil bolj kilav, čeprav sta nekaj malega vseeo nabrali. Slišali smo nekaj obiskovalcev, ki so malce protestirali zaradi glasbe. Prišli so namreč na reggae, njihova zaznava te godbe pa je takšna kot pri večini neuke publike.
Diši ter spominja na Boba Marleya in tisto obdobje. Kaj več o tem naslednjič.
Minulo soboto se je zgodila najnovejša inačica Reggae dance hall eventa, že šesta po vrsti, odkar smo lani aprila videli in doživeli njegovo izjemno uspelo porajanje.
V dvorano je skozi ves večer vstopilo med 120 do 15o ljudi in večina je v Gustafu tudi ostala. V začetku je bila publika malce sramežljiva, ko pa so se dodobra podprli z alkoholom so migali vsi, tudi tisti ob šanku.
Dve mladi dami sta zbirali prostovoljne prispevke v obliki dreadloksov. Vsakdo s takšno frizuro je bil naprošen za eno kitko, toda uspeh je bil bolj kilav, čeprav sta nekaj malega vseeo nabrali. Slišali smo nekaj obiskovalcev, ki so malce protestirali zaradi glasbe. Prišli so namreč na reggae, njihova zaznava te godbe pa je takšna kot pri večini neuke publike.
Diši ter spominja na Boba Marleya in tisto obdobje. Kaj več o tem naslednjič.
petek, januar 19, 2007
četrtek, januar 18, 2007
sreda, januar 17, 2007
Galerija La Vitrine: Daniel Gaviria Escobar
DANIEL GAVIRIA ESCOBAR
NOW AVAILABLE:BLOOM GENERATION
Od nedelje14.1.2007
do sobote 17.2. 2007,
odprto: 24 h
Vabimo vas na ogled tretjega otroka galerijice La vitrine, ki je privekal na svet 14.1.2007 in vas bo navduseval do 17.2.2007. Predstavlja se vam mlad belgijski umetnik Daniel Gaviria Escobar s svojim delom »NOW AVAILABLE:BLOOM GENERATION«.
Daniel Gaviria je leta 1979 rojen umetnik, ki se bo kot prvi predstavil publiki v letu 2007 in v svojem delu izpostavil lastnost La vitrine, ki lahko deluje kot izlozbeno okno, ceprav to ni. To, kar je v njem, ni na prodaj in objekt v izlozbi pričakuje drugačen odnos, pogled mimoidocega – ponuja mu koncept, katerega vrednost ne lezi v materialnem, ampak nekje drugje. Zato delo Daniela Gavirie ni dopadljivo aranzirano izlozbeno okno, ampak kritika informacijsko-potrosniške druzbe in konzumiranja medijskih podob.
»V galerijskem prostoru je izsek iz naravnega okolja s stevilnimi naravnimi elementi – ribnik, trata, cvetlice… Na sredi je ribnik in v njem razburjena, agresivna zver, okoli katere so cvetlice, ki zver obkrozajo in se uspesno branijo pred njenim napadom. Kaksna je njihova skrivnost? Iz njihovih stebel vodijo racunalniške miske in obdajajo ribnik poln krvi in razjarjeno zver – sivalni stroj, ki siva sportni cevelj priznane blagovne znamke. Krvav ribnik, cvetlice, promocijski oblaki in prelepa narava so tukaj zato, da ocarajo kupca«.
La Vitrine je bila ustvarjena septembra 2006 v času projekta mladinske izmenjave »Pekarna Green Refit«. Zgrajena je bila kot prvi korak evropskega umetniskega projekta La vitrine + Biennales z namenom razvijanja sodobne kulturne izmenjave. Vsak mesec bo v La vitrine razstavljal en evropski umetnik; globalni dogodek Biennales, ki bo združeval vsa v ze razstavljena dela (in se dela drugih umetnikov) pa bo potekal septembra 2007 v Hladilnici.
www.la-vitrine.eu
Lokacija:Maribor
Kontakt: www.pekarna.org
ponedeljek, januar 15, 2007
Borut Osonkar novi vodja Pekarne
S prvim januarjem je vodenje Pekarne magdalenske mreže prevzel svobodnjak in mirovnik nemirnega duha Borut Osonkar. Intervju z njim smo našli na www.vest.si
vprašanja: vesna lovrec, kamera: vasja eigner
vprašanja: vesna lovrec, kamera: vasja eigner
sobota, januar 06, 2007
petek, januar 05, 2007
Spopad z robotom v sebi
Večer, 5.januar 2007
Jutri premiera gibalno-plesne uprizoritve Vikeja v dvorani Gustaf
Iz potrebe po drugačnem izrazu, tako pravita njena avtorja Mateja Pucko in Viktor Meglič, je nastala gibalno-plesna uprizoritev Vikeja, ki bo premierno uprizorjena jutri, v soboto, 6. januarja, ob 20. uri v dvorani Gustaf v sklopu Pekarne. Predstava je namenjena predvsem tistim, ki pogrešajo nekomercialne, inovativne in aktualne uprizoritve. "Ukvarjava se s posameznikom in njegovo umeščenostjo v družbi. Iščeva način, kako lahko individuum v tej družbi najde samega sebe, zaživi na novo," je na včerajšnji tiskovni konferenci povedal Viktor Meglič (1982), ki je končal študij dramske igre in umetniške besede na AGRFT v Ljubljani, se nato zaposlil v Drami SNG Maribor, sodeloval pa je tudi že v nekaj plesnih predstavah in bralnih uprizoritvah. Mateja Pucko je pojasnila, da se je ideja za predstavo porodila znotraj globalizacije, kjer "imamo vse, lahko izgledamo tako, ko želimo, ampak pri tem izgubljamo samega sebe, delujemo kot roboti". "V predstavi gre za spopad z robotom v nas. Iščeva pot, kako ne biti robot, a hkrati funkcionirati v družbi," je dejala Mateja Pucko (1978), ki je, prav tako kot Viktor Meglič, končala študij dramske igre in umetniške besede na AGRFT in se zaposlila v Drami SNG Maribor, sodeluje pa pri radijskih, filmskih in televizijskih produkcijah.
Uprizoritev, ki je nastala v koprodukciji dramskega društva Muki in Pekarne magdalenske mreže, je kombinacija bazičnih gledaliških tehnik, butoha in giba kot takšnega. Avtorja sicer nista plesalca, se pa udeležujeta različnih delavnic, tehnike butoha sta se denimo učila pri naši priznani plesalki in koreografinji Tanji Zgonc. "Skozi japonsko gibalno tehniko, imenovano butoh, ki je nastala po 2. svetovni vojni kot upor proti klasični kulturi in amerikanizaciji Japonske, gledalce soočata s samostjo posameznika, ki išče lastno identiteto in pristno komunikacijo v svetu, ki nas hoče za vsako silo robotizirati. Skozi jezik butoha spregovorita zgodbo hrbta, ki v japonski tradiciji predstavlja človekov resnični obraz, iskreni jaz, s katerega so popadale vse maske. Nežno tragično, privlačno groteskno in z neznosno lahkostjo bo njuno telo skozi butoh prešlo v plesni gib očiščenega telesa, ki se je osvobodilo spon," je o uprizoritvi zapisala njena dramaturginja Maja Borin.
Ponovitvi uprizoritve bosta 7. in 8. januarja ob 20. uri. Vstopnine ne bo, zaradi omejenega števila udeležencev pa organizatorji priporočajo rezervacijo sedeža na infoŽmuki.si ali na telefonsko številko 051/321-039.
NATAŠA RIŽNAR
Jutri premiera gibalno-plesne uprizoritve Vikeja v dvorani Gustaf
Iz potrebe po drugačnem izrazu, tako pravita njena avtorja Mateja Pucko in Viktor Meglič, je nastala gibalno-plesna uprizoritev Vikeja, ki bo premierno uprizorjena jutri, v soboto, 6. januarja, ob 20. uri v dvorani Gustaf v sklopu Pekarne. Predstava je namenjena predvsem tistim, ki pogrešajo nekomercialne, inovativne in aktualne uprizoritve. "Ukvarjava se s posameznikom in njegovo umeščenostjo v družbi. Iščeva način, kako lahko individuum v tej družbi najde samega sebe, zaživi na novo," je na včerajšnji tiskovni konferenci povedal Viktor Meglič (1982), ki je končal študij dramske igre in umetniške besede na AGRFT v Ljubljani, se nato zaposlil v Drami SNG Maribor, sodeloval pa je tudi že v nekaj plesnih predstavah in bralnih uprizoritvah. Mateja Pucko je pojasnila, da se je ideja za predstavo porodila znotraj globalizacije, kjer "imamo vse, lahko izgledamo tako, ko želimo, ampak pri tem izgubljamo samega sebe, delujemo kot roboti". "V predstavi gre za spopad z robotom v nas. Iščeva pot, kako ne biti robot, a hkrati funkcionirati v družbi," je dejala Mateja Pucko (1978), ki je, prav tako kot Viktor Meglič, končala študij dramske igre in umetniške besede na AGRFT in se zaposlila v Drami SNG Maribor, sodeluje pa pri radijskih, filmskih in televizijskih produkcijah.
Uprizoritev, ki je nastala v koprodukciji dramskega društva Muki in Pekarne magdalenske mreže, je kombinacija bazičnih gledaliških tehnik, butoha in giba kot takšnega. Avtorja sicer nista plesalca, se pa udeležujeta različnih delavnic, tehnike butoha sta se denimo učila pri naši priznani plesalki in koreografinji Tanji Zgonc. "Skozi japonsko gibalno tehniko, imenovano butoh, ki je nastala po 2. svetovni vojni kot upor proti klasični kulturi in amerikanizaciji Japonske, gledalce soočata s samostjo posameznika, ki išče lastno identiteto in pristno komunikacijo v svetu, ki nas hoče za vsako silo robotizirati. Skozi jezik butoha spregovorita zgodbo hrbta, ki v japonski tradiciji predstavlja človekov resnični obraz, iskreni jaz, s katerega so popadale vse maske. Nežno tragično, privlačno groteskno in z neznosno lahkostjo bo njuno telo skozi butoh prešlo v plesni gib očiščenega telesa, ki se je osvobodilo spon," je o uprizoritvi zapisala njena dramaturginja Maja Borin.
Ponovitvi uprizoritve bosta 7. in 8. januarja ob 20. uri. Vstopnine ne bo, zaradi omejenega števila udeležencev pa organizatorji priporočajo rezervacijo sedeža na infoŽmuki.si ali na telefonsko številko 051/321-039.
NATAŠA RIŽNAR